У Львівській області перерахують субсидії на опалювальний сезон: кого стосується необхідність подачі заяви

У Львівській області перерахують субсидії на опалювальний сезон: кого стосується необхідність подачі заяви

Для більшості домогосподарств це відбудеться автоматично, без додаткового звернення до Пенсійного фонду України.

У жовтні 2026 року в Львівській області будуть перераховані житлові субсидії на опалювальний сезон 2026–2027 років. Для більшості домогосподарств це станеться автоматично, без необхідності додаткового звернення до Пенсійного фонду України. Про це повідомили у Львівській обласній адміністрації 6 жовтня.

На який період надаватимуть субсидію

Розмір субсидії визначатиметься індивідуально для кожного домогосподарства, враховуючи кількість членів сім’ї, їхні доходи та вартість житлово-комунальних послуг. Субсидія на оплату опалення буде розрахована за період з 16 жовтня 2026 року до 15 квітня 2027 року.

Які доходи врахують

Для обчислення субсидії на опалювальний сезон буде враховано доходи домогосподарства за I та II квартали 2026 року. Для пенсіонерів розмір нарахованої пенсії за серпень 2026 року також буде включений у розрахунок.

Автоматично переглянуть субсидії і для домогосподарств, яким допомога у неопалювальний період становила 0 гривень.

Кому потрібно звернутися за субсидією

Заяву на субсидію повинні подати ті, хто бажає отримати її вперше.

Повторна заява необхідна, якщо станом на 1 жовтня в домогосподарстві змінилися:

  • склад зареєстрованих осіб;
  • склад сім’ї члена домогосподарства;
  • перелік житлово-комунальних послуг.

Звернутися можуть також споживачі, яким субсидію на неопалювальний період не призначили через заборгованість за комунальні послуги. Це можливо, якщо борг погашено, укладено договір про його реструктуризацію або заборгованість оскаржується в суді.

Як подати документи

Для отримання субсидії необхідно подати заяву та декларацію. При потребі можуть знадобитися додаткові документи: договір оренди житла, договір про реструктуризацію боргу або довідка ВПО.

Документи можна подати:

  • у сервісному центрі Пенсійного фонду;
  • поштою;
  • онлайн через вебпортал або мобільний застосунок «Пенсійний фонд»;
  • через уповноважених представників територіальних громад;
  • у ЦНАП;
  • через портал «Дія».

Якщо звернутися з 1 жовтня до 30 листопада включно, субсидію призначать із 1 жовтня. Витрати на опалення враховуватимуть з 16 жовтня.

Якщо подати документи після 30 листопада, субсидію призначать з місяця звернення.

Поділитися

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

чотири × один =