Податок на нерухомість у Львівській області: важлива інформація для громадян
Головне управління ДПС у Львівській області повідомляє, що у 2026 році громадяни сплачуватимуть податок на нерухоме майно, що не є земельною ділянкою, за 2025 рік.
Податкові повідомлення-рішення мають бути надіслані власникам до початку липня. Після цього на оплату відводиться 60 днів. Податок нараховується лише на площу, що перевищує пільгові норми:
- 60 кв. м – для квартир;
- 120 кв. м – для житлових будинків.
У разі несвоєчасної сплати цим податком передбачено штраф, який становитиме від 5% (за прострочення до 30 днів) до 10% (за прострочення більше 30 днів) від суми боргу.
Рекомендуємо регулярно перевіряти стан розрахунків в особистому Електронному кабінеті платника податків, щоб уникнути додаткових витрат.
Якщо ви виявили помилки у нарахуваннях або застарілі дані про нерухомість, слід звернутися до Центру обслуговування платників за місцем реєстрації для проведення звірки.
Для отримання повідомлень про надходження документів в Електронному кабінеті, потрібно подати Заяву. У меню «Налаштування» в розділі «Бажаю листування з податковою» натисніть «Бажаю отримувати документи» та вкажіть електронну адресу. Після цього підписуйте Заяву кваліфікованим електронним підписом та надсилайте її.
Переваги листування через Електронний кабінет
- відсутність необхідності у паперовому документообігу;
- мінімум дій – максимум зручності;
- push-повідомлення на електронну пошту про надходження документа в Електронний кабінет;
- постійний доступ до архіву листування в Електронному кабінеті.
